Podmínky ochrany osobních údajů

 

 

I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Mgr.Michal Čiliak IČ 01908235 se sídlem Plzeň 4, Doubravka, Zábělská 1153/9 (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou
  • tel. 723 302 290
  • email: info@michalciliak.cz
  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  2. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

 

IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 3 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu (Shoptet) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.
  1. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

 

VI.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

 

  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

 

Tyto podmínky ochrany osobních údajů informují subjekt údajů o zpracování osobních údajů, které Vám zákazník poskytl nebo které zpracováváte na základě plnění smlouvy (např. seznam objednaného zboží).

Tyto podmínky se vztahují na tři situace:

  • Zákazník si u Vás objednal zboží nebo služby a Vy zpracováváte osobní údaje pro splnění objednávky.
  • Zákazník si u Vás objednal zboží nebo služby a Vy zpracováváte osobní údaje pro splnění objednávky. Těmto zákazníkům zároveň posíláte obchodní sdělení (např. newslettery).
  • Zpracováváte osobní údaje i jiných osob, než zákazníků pro účely marketingu, pokud Vám tyto osoby poskytly osobní údaje a daly Vám souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu.

 

Vyplňte údaje, které budou sloužit Vašim zákazníkům jako kontakt na Vás.

 

Ponechte, pokud je účelem plnění smlouvy, resp. objednávky zákazníka.

 

Ponechte v situaci, pokud zpracováváte osobní údaje pouze po plnění objednávky zákazníka.

 

Ponechte v situaci, pokud posíláte svým zákazníkům obchodních sdělení (např. newslettery).

 

Pro případ, že zpracováváte osobní údaje osob, které Vám poskytly kontaktní údaje pro zasílání obchodních sdělení, ale tato osoba (ještě) neobjednala zboží nebo služby.

 

Vymažte, pokud nezpracováváte osobní údaje pro účely marketingu.

 

Uveďte, zda provádíte automatizované rozhodování o zákaznících.

 

Pokud provádíte automatizované rozhodování, musíte mít výslovný souhlas zákazníka.

 

Ponechte v případě, že zpracováváte osobní údaje osob, které Vám poskytly kontaktní údaje pro zasílání obchodních sdělení, ale tato osoba (ještě) neobjednala zboží nebo služby.

 

Vyberte, jakým osobám osobní údaje předáváte (např. dodavatelé, zasílatelé zboží, Shoptet, účetní, apod.)

 

Pokud předáváte údaje do třetích zemí, uveďte, jaké jsou kategorie těchto příjemců. Nejčastějšími příjemci jsou poskytovatelé služeb, které používáte pro účely zasílání emailů (Mailchimp) nebo služby, cloudů, které mají své servery mimo EU.